Terveiset täältä kuumasta ja kosteasta Krabista. Tulimme tänne sunnuntaina, mutta tietoliikenneyhteydet ovat hieman heikonlaiset täällä hotellissa. Lähdimme su-aamuna hyvissä ajoin hotellista kohti lentokenttää,, että ehdimme ajoissa perille josko vaikka tiellä tai kentällä on ruuhkaa. No, olimme kentällä klo 11 ja koneemme lähtö oli klo 13.50. Heti alkuun tutkimme, että missä lähtöportti on ja siinä samassa huomasimme, että lentomme on peruttu! Ei auttanut kuin mennä pitkän jonon päähän ja kyselemään, milloin seuraava lento lähtee. Uusi lento lähti klo 17.05, onneksi saman päivän aikana, vaikka odottamista tulikin kuutisen tuntia. Tänne Krabille tullessamme satoi vettä ja ilma oli tosi kostea. Alkuviikko oli aika pilvistä, mutta nyt on ollut aurinkoista, tosin kosteus on uskomatonta Pattayaan verrattuna. Iltapäivällä kerääntyy aina pilviä taivaalle.

Eilen olimme Railey-nimisellä rannalla, menimme sinne pitkähäntäveneellä. Hiekka oli kuin vehnäjauhoja veteen sai kahlata tosi pitkään pitkään ennen kuin pääsi uimaan, vesi oli lämmintä, varmaankin +28 astetta. Siellä oli aika ihanna köllötellä. Huomenna heti varhain aamulla lähdemme Leksan ja Pauliinan kanssa kalastusretkelle ja perjantaina on vuorossa neljän saaren kierros. Lauantaina on sitten lähtö täältä ja matka jatkuu Khao Lakiin.

Kirjoittelen kalareissusta sitten myöhemmin. Saas nähdä saammeko suuria kaloja!

Krabi vaikenee, mutta vain hetkeksi :)